2013. június 10., hétfő

hm

azt gondoltam magamról, hogy buddhai nyugalom megtestesítője vagyok- kivéve, ha vezetek, az utakon nem bírom elviselni a 20-szal közlekedőket, akik csak azért mennem előttem, hogy feltartsanak- de amúgy igen. : DDD
szóval mikor a bankban ököllel vertem az asztalt, akkor eszembe jutott, hogy van még mit tanulnom a türelemről kb.
még akkor is ha a bank hibázott : DDDDD
 
az ügyintéző első mondata: hogy sajnos ez történt, majd a következő hónapban....
neeeeeeeeeem neeeeeeeeeeemmm!! én addig el nem megyek innen, amíg vissza nem utalják a pénzemet, ha kell reggelig ülök itt, de ez nem a következő hónapban lesz elintézve, mert nincs kedve senkinek sem dolgozni, a most is késő, tehát tessék szépen elkezdeni intézkedni...!!!!!

a változatosság kedvéért mindjárt szakad az eső. de jó. már olyan régen nem esett, nekem már személy szerint hiányzott is. pfffffffffffff

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése