2013. június 17., hétfő

pl.ilyenek

mikor az 50 fokra fűtött teremben jógázunk és azt mondja az oktató:
-jól van zsanett, legyél magadhoz őszinte és érints a homlokodat a térdedhez!
-........................őőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő hát................
-semmi gond ha nem megy, hajlítsd be a térdedet és úgy csináld, de fontos hogy összeérjen a kettő!
-hhhhááááááááátttttttttttt........őőőőőőőőőőőőőőő....ppppffffffffffffff


na most. a probléma több sebből vérzik. az egyik az, vannak korlátaim hajlékonyságban. a  másik, amit nem értem hogy nem vett észre, hogy amíg az ő mellkasán szőr van (nem kevés) addig az enyémen két nagy csöcs.
szóval őszinte vagyok én magamhoz, csak hát....

3-kor még néztem a falat. úgy tűnik, ez már egy szokás lesz amit kicsit sem élvezek kb.
a hátam továbbra is beszarásul fáj. király. lehet, beszélnem kellene a-sal és mindent kitálalni neki az elmúlt egy évről.. hátha attól elmúlna.

anyám dunsztos üvegbe csomagolta tegnap a meggy levest, amire az van írva: mosó szóda
: DDDDDDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése