2013. június 2., vasárnap

wo

de szuper volt a tegnapi napom is! igazából nekem minden napom jó. valahogy így sikerül : DDDD belőlem kihalt a ma milyen szar napom lesz c. mondat az ágy elhagyása után és örömmel jelentem, hogy elég jól sikerül az agyprogramozás : DDD

szóval, kint voltunk a gáton esküvőt díszíteni, ami nagyon izgalmas volt, mert nem tudtuk, hogy esni fog vagy nem, hova és hogy dekoráljunk stb. de aztán minden rendben volt, a fekete felhők közül kisütött a nap, pont mikor megérkezett a menyasszony.
háááááááááááttt........ilyen nem illik mondani, de mikor megláttam az ifjú arát, elállt a szavam és lélegzetem és nem azért, mert olyan gyönyörű volt : DDDD

most mondhatnám, hogy ha ilyen nők is elkelnek, van remény, de igazából engem nem vonzz ez az esküvősdi. ha valakit akarok, papír nélkül is enyém lesz, ha menni akar papírral vagy anélkül is menni fog. tehát csak egy pénzkidobás, nem is értem, mire mondják, hogy ez egy bebiztosítás, főleg egy nő számára.
: DDDDDDDDDDDDDDD
hát persze.
de tudod mit? ha menni akar, menjen, ne tegye tönkre az életemet még jobban, mert a papír összetart, stb.

na. szóval ezt a projektet inkább én nem erőltetném. ha működik egy kapcsolat, papír nélkül is működni fog, addig, amíg működnie kell. 


az esküvő dekor, Renivel megint bepróbálkoztunk egy moziba, de hát...ismét mellényúltunk! ez a másnaposok 3. és a tajtékos napok borzalmas volt! : DDD
én már téptem az arcomat! aztán egyszer csak végre vége lett..



ma pedig olyat csináltam, amit amúgy nem szoktam: 11ig fetrengtem az ágyban. tök jó volt amúgy : DD
aztán lezúztam anyuhoz. vagy másfél órát ültünk kedvenc cukrászdánkba és dumáltunk, aztán ezt a stégen folytattuk : )
többször is utolért az eső hazafele tartva, nagyon izgalmas volt!!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése