2013. június 12., szerda

persze

másnapra megbántam a csúnya sms-t, de ez nem menti fel őt semmi alól. ahogy jobban belegondolok a történetbe csak csalódottabb leszek. nagyon becsapva érzem magam és ahogy visszagondolok az elmúlt pár hónapban elég jól összeáll a rubik kocka.

na és persze ő nem ért ebből az egészből semmit, hiszen ő csak úgy viselkedett, mint eddig, csak annyi változott, hogy megkértem ne keressen most pár hónapig, majd kapott egy otromba üzenetet.
ok, elbénáztam, de ez már visszacsinálhatatlan, ahogy az is, ahogy ő viselkedett velem fél éve...és mindig kapott felmentést és mindig örömmel el is fogadta. na. most már többet nem kap. ennyi.

amúgy a megkönnyebbülés nem jár együtt békés lélekkel is. mert felszabadultam egy majd egy éves tehertől, de amikor rá gondolok haragszom és persze egy nap többször is szembe jut.. hogy nem adta meg az esélyt egy boldog békés életre, egy másfajta életre amit és ahogy eddig élt nem akart szeretetet adni, csak élvezte a velem töltött időt és az energiát amit kapott. felelősséget semmiért sem vállalt, nyilván.

két nő között lavírozott: ha nem jön be a favoritnak titulált asszony, akkor akár jó leszek én is. be is biztosította magát olyanokkal, hogy felhívott részegen és megkérte a kezemet.
hát.....nem mondhatnám, hogy erről álmodtam kislánykoromba, de így aztán végképp elment a kedvem, bár soha nem voltam házasság párti, de most meg aztán...ppffff

na mind1. ami történt megtörtént. ez van, tanultam belőle.

amúgy meg nagyon jó napjaim vannak, ami külön jót tesz a lelkemnek, amire most főleg szükségem van. kellemes és szórakoztató találkozások, beszélgetések.
pl. elkezdtem flabelosozni is a futás mellett és vettem egy 20 alkalmas bikram jóga bérletet, már alig várom, hogy elkezdhessem.
úgy érzem alakulok kívül-belül, amire különösen nagy szükségem van. a többi meg majd múlik.....lassan de múlik, de úgy érzem, soha nem fogom őt elfelejteni, annyira szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése