2013. június 10., hétfő

ömlesztve

jaj, hát nem voltam gép közelben, mert állandó jövés-menésben voltam, sokszor már azt sem tudtam hogy éppen melyiket csinálom : DDDD

szóval pénteken a ponyvában a csajokkal kávéztunk, ettünk dumáltunk, magyaráztunk és meséltünk, aztán ránkhidegült és beültünk a kanapéra, ott folytattunk az evést ivást dumálást és magyarázást : )))))))) annyira jó volt.........főleg, hogy utána kisétáltunk a gellért térre, jól megnéztük az akkor még nem annyira magas dunát, fényképezkedtünk és átsétáltunk a hídon : )))))))))))) a kálvinon leültünk az új padokra és ettünk egy fagyit. sajnáltam, hogy nem tudtuk rendesen kivesézni a témát amibe belefogtunk, de az utolsó metrót el akartuk érni : )))))))))))
augusztusban folytatjuk és alig várom! :)))))))))
<3

aztán szombaton nem úsztam meg anyunál a bizonyos nádvágást.....hát annyira jó volt, el sem hiszitek! másfél óra alatt levágtuk szálanként az 1/3-át, aztán bejelentkezett a favágó ember, akire 3 napja vártunk, hogy akkor ő megérkezne. remek.
annyira részeg volt, hogy megkérdőjeleztem a kezében lévő motoros fűrész használatát, de mondta anyu, hogy nála ez így teljesen rendben van....
10 perc alatt levágta a maradék 2/3 részt, á nem voltam mérges kicsit sem! : DDDD
aztán áthordtuk a túloldalra ezt a nem kevés mennyiséget és kb. végem is volt.
a vasárnap reggeli izomlázról most nem szeretnék beszélni : DDD
még m. barátnőm felugrott teázni, jó volt lelazulni.

tegnap este pedig gy. barátommal bementünk a deákra megnézni a vizet, aztán felültünk a sziget szem óriáskerékre és beültünk enni az iguánába.
minden tök jó volt, csak arra gondoltam nagyjából 10 percenként, hogy ezeket a dolgokat most mással csinálnám kb.

az estém azzal telt, hogy elhajtottam egy exemet és az előjövő migrénemmel szórakoztattam magam : (((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése