2013. június 6., csütörtök

na

az van, hogy tökre izgulok! (egyszerűen undorító ez a paradontax reklám)

láttam egy hirdetést, hogy azt mondja: masszőr oktatót keresnek. ez egy közép iskola.
juhéj. hát ez pont nekem való, már régóta mondja mindenki, hogy tanítanom kellene, hát itt egy lehetőség, meglovagolom.

ok.
gondoltam, írok nekik egy előzetes levelet, hogy a felsőfokú végzettséget miként kell érteni, mert ha pl. elvégzek egy általános főiskolát és egy hétvégi masszázs tanfolyamot, az ugye nem ugyan az, hogy nekem van term. gyógyász végzettségem, szakirányom pedig a reflexológia és egyéb 400 db. okj-s finomság.

hm, gondoltam még egyet és felhívtam az illetékes kontaktot, hogy ő amúgy mit gondol a kiírásra, van -e értelme jelentkeznem vagy felejtős?
csodával határos módon el is értem és mondta, hogy továbbította a levelemet az igazgatóságra, mert ő nem tudott erre válaszolni és igazából eddig senki nem tudott rá válaszolni : DDDD
na mondom, ez aztán a jó belépő!

szóval. pár nap múlva válaszolnak, addig csuriban vagyok..természetesen agyban már kidolgoztam a tematikát. : DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése