2013. június 13., csütörtök

na, hát ma

állok az obi közepén...keresem a függöny megállító izét, hogy ne csússzon le mindig a karnisról..segít egy eladó csaj, nézem, 6 db 700 forint. nekem pont 1 darabra lenne szükségem. nekünk csak ilyen kiszerelésben van ilyen izé.. nézek egy másik ilyen izét, de mint kiderült az másfajta karnisra való. utálom ezeket a helyzeteket. miért nem lehet venni 1 darabot? ok, értem én hogy globalizáció meg minden, de akkor is.

aztán beültem a mekibe ittam valami karibi koktél csodát, bekucorogtam a sarokba és sírtam. remek program volt, kicsit sem voltam nevetséges, ááááááááááááááá..
mikor felálltam megfájdult a hátam-nem is csodálkoztam-aztán mire az utolsó vendégem megérkezett, már nem tudtam megmozdulni. és most sem.... azt hiszem rám férne egy kis bach virágterápia. a reggeli vendégem után gondoltam húzok is pár lapot jelenlegi szívfájdalmamra, de aztán elmaradt.

felhívott egy barátnőm, aki elmesélte, hogy randira megy és milyen ciki, mert a mostani pasija valami székházba dolgozik és az a faszi akivel most randizik az a barátjánál fog megaludni aki ugyan abban a székházban dolgozik, mint.............
húúúúúúúúúhhhhhhhhhh, mire ezt a sztorit összeraktam, nem 1 perc volt :DDDDDDD
azt mondja a csajci: kapott valami szurit, mert nagyon előjött az allergiája, na mondom, majd jól megmasszírozom a tüdő meridiánodat. erre ő: nem nyomogathatod arrébb a szilikon melleimet!
őőőőőőőőőő....a tüdő meridián a karon helyezkedik el.......
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sikerült felvennem egy viszonylag normális ajánlatot adó kupon céggel, ahol az ügyintéző fiúcska kicsit infantilis és csak minden 3. szavát értem, így udvariasan megkértem, hogy küldjön át egy szerződés tervezetet : )))))))))))))))






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése