2014. március 31., hétfő

az van

hogy megint átléptem önmagamon és lementem végre edzeni. tök jó volt, kicsit óckódtam az új helytől, senkit nem ismerek-mondjuk ez nem akkora baj-de mi hol van. mentem egy béna kört a gépek között, felismertem az elipszis gépet, hú de jó. kicsit zavart a figyelő tekintetek, gondolom látták rajtam, hogy új vagyok. én végig arra koncentráltam, hogy le ne essek zavaromba a gépről : DDDD

na, 1 órát nyomtam, aztán gondoltam, milyen izomlázam lesz holnapra! de nem baj, korlátlan a bérletem, akkor megyek amikor csak akarok, ki is akarom használni, minden nap...(gondolom ez pont a 4. napig fog tartani)

nem. nem lett izomlázam, mert beállt a derekam! hát, kell a változatosság, mert gondolom, majd 2. napra lesz izomlázam, amit nem fogok érezni, annyira fájni fog a hátam : DDD pedig örömömben elrohantam a decathlonba és vettem egy maci gatyót is, hogy szép legyek. a mai szerkómba hülyén éreztem magam.

szóval elvagyok...holnap lesz az exem szülinapja. kicsit gondolkodtam rajta, hogy rádobok egy köszöntő üzit, de letettem róla.

amúgy felhívtam aput és elmeséltem neki, hogy a kapott pénzből vettem kondi bérletet, tökre örült, hogy valami hasznosra költöttem. mondjuk ha tankolásra költöm, az is hasznos. nekem : ))
kérdeztem tőle, hogy ha elültettem a virágokat feljön-e megnézni és örömmel mondta, hogy persze.

kis lépések..



(nincs gusztustalanabb annál, ahogy élve megfőznek egy rákot, aztán kivéve a forró vízből ízekre trancsírozzák : (( milyen embertelen ez? és van aki megeszi ezek után szegény állatot? fúj : ( )

ma pl. kimondottan idegesítettek az emberek de ők ezt nem tudták és nem kíméltek meg a faszságaiktól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése