2014. március 25., kedd

---

érdekes napjaim vannak, mozgalmasak, érzelmekkel teli és pozitív is. fura emberekkel találkozom munkám során, nincs két egyforma eset.
a szórólapozásnak is meglett a hatása, nagyon örülök : )

ma barátoztam, babáztam, anyuztam és sütiztem...sok helyen voltam, sok mindent hallottam, sokat tapasztaltam és jó volt.

úgy döntöttem, mivel segítséget kértem föntről és meg is kaptam azt, így már csak illemből is elmegyek a hétvégi tanfolyamra. pont a szülinapomra esik, tehát ez egy ajándék is lesz magamtól : )

ebben az évben minden meg fog változni...és jó lesz! ez el van döntve! : )

ma is eszembe jutott az exem. már nem dühöngök annyira, csak egy fintor ül ki a fejemre, bárhol is vagyok. még mindig azt érzem, hogy nem érdemeltem ezt meg, na. és hogy menjen a büdös picsába. kb. 

rá vagyok kattanva erre a peroxidmentes fogfehérítésre, ami fájdalommentes, így sok szól mellette :DDDDD állítólag egészségesebb is, mert nem vonja ki a fogakból a vizet. hm..hát ehhez nem értek, csak ne fájjon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése