2014. március 17., hétfő

és még tegnap

úgy kezdtem a napomat-rövid punnyadás után, mert telihold miatt már hajnal 3kor fent voltam- hogy bedobozoltam azokat a csetreszeket, porfogókat, amiket már untam nézni. kavalkád a cicák, teknősök, buddhák, gyertyák, gyertyatartók és egyéb dolgok között,  szépen elraktam, átrendeztem, lemostam és átpakoltam őket. nagyon jó érzés volt megszabadulni ezektől. ugye múlt 7en az ex dolgaival kezdődött és most a többi izé elrakásával befejeződött : )
élvezem és a lakással együtt fellélegeztem. ezt folytattam a konyhában is a lejárt szavatosságú teákkal, üres dísz dobozokkal és hát portalanítás..ez szörnyű! attól, hogy nem látjuk, eszünkbe sem jut, hogy van, nem? a szekrény teteje....ledöbbentem, komolyan. ma folytatom a szekrények belsejével, hát......jó meló lesz :DDDD

szerettem még este-mert ugye a randim elmaradt-meditálni, még éjjel is éreztem a hatását, többet kell csinálnom.

mára erőre kaptam valamitől-vajon mitől?- és elmegyek elipszisezni meg szaunázni : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése