2014. március 14., péntek

hehe

ma fél tízkor pizsamában lapozgatom a naptáramat, jegyzetelek, stb. mikor is látom, hogy 10re jönnek 3an kezelésre!
ótejóég! hát hogy felejtettem ezt el????????????? teljesen kapkodva készen is lettem és közben kérdőn néztem magamra többször is.
teljesen hülye vagyok már, vagy mi?

a tegnapi vendégem (egy 25 éves fiúcska) utazni volt. mikor vége lett és sikerült összekaparnia magát, megöleltük egymást. aztán ez annyira jó volt neki, hogy még 1x aztán még 1x és ezt még megismételte vagy 10x. hát nekem már egy kicsit kezdtem zavarba lenni, mert annyira szorított, ahogy már régen nem tették. . aztán úgy gondoltam egy idő után, ez már talán inkább a csöcseimnek szól, nem is nekem :DDDDDDDDDDDDD

sajnáltam igazából, hogy ennyire fiatal és nem jött be külsőleg sem, de a lelke nagyon szép és abba kicsit beleszerettem, na. nekem is jár ennyi, a sok szar után nem?

na, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy ez a tök ismeretlen fiú elindított bennem valamit. ez a közvetlenség őszinteség és nyíltság és a belőle áradó erős ffi energia beindított. valami oknál fogva felmentem a freemailes emailemre és a régen felregelt társkeresőről kaptam egy értesítést, hogy xy lávolt. felmentem, megnéztem és tetszett az ember. írtam neki pár sort és vasárnap randizok vele.

úgy voltam vele, elegem van ebből a szomorúságból amit egy ilyen ember okoz nekem.nem érdemlem meg, hogy ilyen aljas módon elbánjanak velem és még én érezzem szarul magam, amíg a másik rajtam áttaposva éli boldog világát.
nem. nem akarom ezt tovább.
tovább akarok lépni és jár nekem a boldogság és kész.

tehát elfogadtam ettől a pasitól egy vasárnapi randit, lesz ahogy lesz és még lelkes is vagyok : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése