2014. március 4., kedd

decemberi hormon vérvételen kiderült, hogy magas a pajzsmirigy értékem, tehát alul működik. az endokrinológus kért egy terheléses cukorvizsgálatot a mensi 3.4. napján kivitelezve.
ok.
nekem nem tűnt akkora feladatnak a teljesítés, de mára megbántam ezt a kijelentést:

történt, hogy február végén szépen kértem beutalót a körzetitől, aki egyébként teljesen kifordult magából, hogy milyen ötlettől vezérelve dolgoztatja őt az endokr-us és az ő egyetlen asszisztensét, akinek nem ő adja a fizetését, stb.
csak úgy néztem, mint a lukinyúl, mert pont 3 perc volt beikszelgetni a papírra, hogy mit is kér a vérvételestől. nekem ehhez mi közöm és kb. le is szarom. írja ki és kész.

megadott napon örömmel mentem a cukormérésre, amikor is közlik velem, hogy nem úgy van az, hogy ők most megterhelnek, hanem előtte egy héttel kell csináltatni egy normál vérvételt, ha ott a cukor értéke 7 alatt van, akkor ők megterhelnek, ha 7 vagy a fölött, akkor a diabétesz osztály, ne és ezekhez természetesen külön beutalók... de jöjjek vissza nyugodtan holnap vagy jövő héten. hát igazából szerencsére nem mensizek minden héten, így majd kb. 3,5 hét múlva megadott napon újra próbálkozom :(

szuper. végre egy jó hír. ott álltam, mint egy hülye! hát ezt nem tudta a fantasztikus asszisztens nő???????????????????
akkor most mi lesz? mert ugye márc. 10-re időpontom van az endo-hoz és ezt az időpontot decemberben kaptam. tehát ha most nem csináljuk meg, mikorra kapok másik időpontot? nyárra??????!!
hát ő nem tud mit csinálni, ez a szabály.

fasza. szerencsére márc. 10-e előtt meg fog még jönni, majd akkor megint végigmegyek a tortúrán.
szépen kiszámolgattam, hogy kb. mikor fog megjönni, elmentem előtte egy héttel sima vérvételre, azonkívül, hogy krónikus vashiányos vagyok, semmi gond a többi értékkel, tehát megterhelhet a vérvételes osztály.

na, fel is keltem ma, besétáltam 7re és közölték velem, hogy nem tudják megcsinálni a vizsgálatot, mert nem írta alá a papírokat a doki.
tessékkkkkk?????????????? de hát ez az utolsó napom hétfő előtt, most mit csináljak?
nagyon sajnáltak, de megértettem, hogy ez így nem egy hivatalos papír és mivel a dokim délutános, hiába is írná alá, 11-ig le kell adni a vérrel együtt a papírokat.
de jó. végre valami jó. amúgy még a holnapi nap jó lett volna a terhelésre, de akkor már kicsúsztam volna 1 nappal a sima vérvételes értékből, mert ugye nem telhet el egy hét a sima vérvétel és terhelés között. szóval igen, tök remek az egész, ha tetszik ha nem, ez a napom van semmi több.

kocsiba kormány csapkodás, káromkodás, sírás, gondolkodás. úgy voltam vele, hogy az idegtől annyira felment a cukrom, hogy ha most nem ájulok el, igazából nincs is szükség a vérvételre :DDDDDDD

na jó. haza. nagyi telefonja nálam van-ennyi az össz tárgyi emlékem tőle-gondoltam, neki benne lehet a doki száma, mert voltak olyan viszonyban mikor még élt. persze a telót nem lehet bekapcsolni, jaj de jó.

akkor elmentem a körzetihez, hogy a váltó műszak biztosan tudja a doki számát, persze nem adták meg, mert nem adhatják meg. szuper.
mondom az asszisztensnek, hogy nézze már az üres papírt, ma kell csináltatnom ezt a kurva vérvételt, mit tegyek?
nagyon rendes volt, bement a váltó műszak rendelőjébe és rányomott egy pecsétet és aláírta, mondta, próbáljam meg, hátha...
akkor még nem tudtam mire mondta, hogy hátha, aztán a vérvételesek közölték, nem tudják befogadni a papírt, mert nincs rajta körpecsét.
parancsol? mi vaaaaaaaaaaaaan????????????????????????
hát ez egy kurva vérvétel! mi kell még hozzá? vágjam fel az ereimet?

na, telefon valami főmuftinak, aki majd külön kezeli az eredményemet, stb., ...................és így sikerült ma megcsinálni a terheléses cukorvizsgálatot.

a körzetimnek 2x is sikerült elbasznia a papírokat. azon kívül, hogy külön kérték az első kísérletnél, hogy írja már rá, hogy két órás vagy fél órás vagy milyen terhelést kér, mire az volt a válasza, hogy a terheléses cukor alapból két órás.
ja, nem! mert ebből van 16 féle, de ezzel már nem is foglalkoztak, mert annyira sajnáltak, hogy futom a köreimet egy ilyen hülye picsa(ák) miatt, hogy ezt már elnézték kis szájhúzással.

azt hiszem, ha csütörtökön megyek hozzájuk, lesz egy két szavam, mert rajta múlott, hogy két hónap alatt majdnem nem sikerült elvégezni a vizsgálatot, örülhetek, hogy ennyi segítséget kaptam másoktól.

persze a vizsgálat közben rosszul lettem, így feküdnöm kellett két órán át, a sok cukortól meg estére kiütéses lettem : (
kíváncsi vagyok most már nagyon, milyen lesz az eredmény, holnapra kiderül.

2 megjegyzés:

  1. Vicc, komolyan. Ha te nem tudod (honnan kéne tudnod??), hogy megy egy vizsgálat, akkor leginkább szerencse kérdése, hogy hányadik körre sikerül megcsináltatnod.

    VálaszTörlés
  2. igen. mondtam is a vérvételes csajnak, hogy ugyan nekem van eü végzettségem, de majd elmegyek egy továbbképzésre, hogy más munkáját el tudjam végezni: papírok kitöltése és pecsételése, úgy általában az eü-n belüli szabályok ellenőrzése, stb. nagyon durva, komolyan. vagy inkább felháborító.

    VálaszTörlés