2014. március 10., hétfő

pff

az teljesen rendben van, hogy dec. végén kaptam időpontot mára az endokrinológushoz 10 órára és 11kor kiszól az asszisztens, hogy a doktornő még műt kb. délig ha minden jól megy, utána pedig még 1 órán keresztül oktat. tehát nagyjából fél 2 körül tudja megkezdeni a rendelést....de sajnos ma csak kettőig rendel.
ó, hát semmi gond, mi sem természetesebb, adjon egy másik időpontot: április 7. szuper, köszi, puszi, de azért a folyosón összetalálkoztam a dokinővel, aki mondta, hogy ez egy ilyen nap. mondom neki semmi baj, csak 3 hónapja várok rá, ne görcsöljön ezen, én sem fogok.....de ha pl. alul működik a pajzsmirigyem, szedhetek rá jódot? -hát azt egészen nyugodtan.
értem. köszönöm a folyosói konzultációt, ezt egyébként már magamtól is tudtam 3 hónapja is, csak hát gondoltam, mondjon már rá áment egy orvos, mielőtt kinyírom magam vagy ilyesmi és hasonlók.

ok. legyen a stexbe egy kávé. az mindig jó. nem, most az sem volt jó, mert nem adott rá a picsa tejhabot, pedig az a kedvencem, de annyira kész voltam, hogy nem volt kedvem reklamálni sem. ha mondom, ha már itt ülök, megrendelek pár kozmetikai krémet, mondja a nő a vonal túlsó végén, diktáljak hozzá kódszámokat is. na azt nem tudok, hát így nem veszi fel a rendelést.
nem baj. miért lenne az? ez ma egy csodás nap. süt a nap, ezt is mondta zita az időjós, de hát ő is csak egy jós, tehát kicsit mellényúlt, mert kb. sarkvidéki szél lengedezett, tehát úgy fáztam mint a szar, konkrétan a városi túrám végére jégkockára fagytam...és midezt egy magasabb sarkú félcipőben és piros vászonkabátban. szép voltam, de nem kényelmes.

aha. persze, semmi gond, minden szuper, remek a hétfői hét kezdés. na mondom, ha már így lukra futottam, elvillamosozok még pár megállót a megrendelt lepedőket elhozom, de hát csak kettőtől vannak. ó, ugyan. sebaj.. hiszen dél sincs.
felhívom az embert, hogy esetleg valami megoldás? úgy tűnik, mindjárt beér a felesége. szerencsére igen, így legalább ez megvolt.

már majdnem sikerült felszállnom a metróra, mikor leszólított egy idősebb néni, aki elmesélte, hogy másfél éve él pesten, mert meghalt a férje és el kellett adnia a házukat és ide költözött, pont tegnap volt a temetésének az évfordulója-ezt a mozgólépcsőn mesélte el-de igazából soha nem tudja hol van és kb. fingja sincs az egész városi életről. segítsek már neki! na mondom, én vagyok az embered mami! én 36 éve élek pesten és a fentieket tudnám elmondani kb. ugyan ebben a sorrendben, csak meghalt férj nélkül.

de hát akkor ő most hogyan jut el az asztóriához, kérdezi a corvinon állva.
hát...biztosan nem a 4-6-os villamossal, azt a variációt kizárom. de neki a múltkor olyan egyszerű volt, mondtam neki, ne aggódjon, ez ma nem az a nap! már csak azért sem, mert engem szólított le. szóval szálljon fel a deákra és sétáljon le a föld alá a pirossal menjen el pár megállót és ott is lesz!
kérdezi-biztos? soha, de jók az esélyei. hát akkor nem az egyes villamos? na mondom, ez is háttal áll mindennek, de nincs gond, utazgatni jó, én már csak tudom, nagy ibusz turista vagyok.

....aztán mikor már én is a metrón ültem, csak fogtam a fejem, hogy úrjézus, hogy elirányítottam az öregasszonyt, hát csak 1 megállót kellett volna mennie a szerencsétlennek a kálvinra és onnan pár vili megálló, ehelyett körbemetrózza a várost. nem baj. ráér. nyugdíjas és szingli, ő legalább ingyen utazik és nézelődik egy kicsit a szerelvényeken.

na, hazarohanok kajálni, szomszédasszony lefáraszt, aztán elrohantam a csúcsforgalomba a lágymányosi híd halálfaszára a megrendelt vaterás kerti szettért (1 asztal 4 szék kombo). na mondom, ezzel is le van a gond, le is viszem anyunak harasztira gyorsan a csúcsforgalomba, mondjuk jobb lett volna a helyzet, ha nem kell várni fél órát az emberre, de hát kellett.
becipeltem anyámnak a dolgokat és közli, ez ronda, neki ez nem kell.
aha, semmi gond, ez még bőven belefér a napomba, hiszen minden olyan csodálatos, ezt még hozzácsapom, hogy kerek legyen az egész.

embert felhívom, mondom neki mi a pálya, tök rendes volt, holnap visszaveszi.

azt érzem mostanában, hogy annyira tele van a faszom mindennel és kb. mindenkivel, hogy esetleg felköltözhetnék a holdra úgy kb. 10 évre?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése