2014. március 11., kedd

ismét egy szuper nap

reggeli kezdésnek felhívott az első vendégem, hogy most indul, lehet késik. ok. gondoltam, mivel ráhagytam egy órát a következő vendég előtt-aki egyébként nem is egyre jött, hanem délre csak elnéztem a naptárat- hát késsen. amúgy nem késett, csak még 20 percet telefonált a kertben, akkor már éreztem, hogy ez azért már sok lesz. kicsit úgy érzem, hogy olyan kellemesen semmibe vesznek mostanában az emberek és nem is tudom, hogyan kezeljem ezt az új felismerést.

szóval kiderült, hogy a férje leesett a létráról- mondjuk nem értem, hogy 70 évesen minek egy motoros körfűrésszel faágakat nyírni a létra tetejéről- és elcsúszott a nyaki csigolyája. első körben haza akarták küldeni, feküdjön..de mivel félig lebénult az asszisztens szólt egy dokinak, aki azonnal raportra hívott mindenkit és így megoldás gyanánt belefúrtak a koponyájába ilyen tartó vasakat, hogy nehogy megmozduljon..de azért menjen haza feküdni. fasza nem?
viszont az a jó, hogy ha megműtik, akkor elmúlhat egy gyermekkori rendellenessége, amitől 23 éve bottal jár, mert nem tud normálisan mozogni.

itt egyébként vannak kérdéseim. 23 év alatt miért nem járt utána, hogy kb. félig lebénult? mert azért csak sikerült volna egy olyan dokihoz eljutni-nehezen-aki talán felismerte volna, hogy a nyaki csigolya meszesedése, elmozdulása okozza a bénulást és nem feltétlenül a fájdalomcsillapító és a bot a megoldás.

na, így aztán lett öröm az ürömbe.

visszavittem a kurva székeket a faszinak, kevesebb pénzt adott vissza a benzinköltsége miatt, gondoltam magamba, hát persze, mindig elfelejtem, hogy én ingyen tankolok bárhol bármikor, így nekem nem volt ezzel a dologgal költségem. az egész szar egyébként összecseszte a kárpitomat, ülésemet, még ezt is majd tisztíthatom ki, szóval tényleg remek volt ez a buli.

ezt egyébként még lehet fokozni, mert anyám mondta, hogy odaadja a hiányzó pénzt, de elmagyaráztam neki, hogy ez kb. nem erről szól. sőt. leszarom az egészet, az elvek bántanak.
nem vagyok jó passzban egy ideje, van ez így. de amikor a szar közepén örömet akarok okozni és nem azt mondja a másik, hogy köszi, hanem még meg is sértődik az már nekem kicsit sok(k). és fullon vagyok úgy általában mindennel és mindenkivel. ennyi.

a legjobb volt a mai napban, hogy átugrándozott egy törött lábujjú csajci, aki a kezelés végére teljesen normálisan menve, fele akkora lelohadt lábbal távozott. végre valami sikerélmény.

a napot egy elbaszott esti mozival zártam. megdönteni hajnal tímeát. pfff....siralmas egy film volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése