2014. március 18., kedd

nem is tudom

tegnap este végül csak feljött a pasi. nem vártam sokat és ez be is jött. nem is kaptam semmit. azon kívül, hogy úgy "beszélgettünk", hogy folyamatosan a tv-t bámulta miközben beszéltem hozzá, ő meg kb. rám sem nézett, akkor sem, mikor ő beszélt. hát köszi. minek jött át? tv-zni? és ha véletlenül nem ment volna, akkor mit bámult volna? a falat?

na jó, hagyjuk, ez lefutott részemről.

aztán mikor elment vagy egy órán keresztül lógtam a nyitott ablakban és a múlton gondolkoztam, ami nem tett jót. annyira nem, hogy egész este és éjjel ment a hasam, de még reggel is.
persze, mondhatjuk, hogy a vastabletta szedése miatt vagyok szarul, de igazából azért nem csak emiatt.
jobban vagyok, de még mindig nem emésztettem meg, hogy ennyire átfűrészelték az agyamat, becsaptak és felelőtlenül átgyalogoltak a lelkemen.

hát ez van. de arra gondoltam reggel a wc-n ülve, hogy amíg nem teszem túl magam ezen és nem szedem össze magam testileg is, addig inkább nem erőltetem ezt az ismerkedést, mert olyan embereket fogok bevonzani, mint ez a tegnapi.
az ilyen meg kell a francnak.
na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése