2014. március 8., szombat

tegnap, ma, holnap,

nagyon jól sikerült a pénteki csajos este. tök jót kajáltunk, amitől egész éjjel és délelőtt rosszul voltam, jól megkaptam a büntimet a falánkságom miatt, többet nem erőltetek ilyet!
jó volt vinnyogva nevetni, nagyon élveztem, még másnapi s röhögtem m. beszólásán :DDD

ma jót dolgoztam délelőtt, volt egy durvább utaztatásom, utána pedig 3an csajok elmentünk életem első szusizására! :) hát én nem ettem ilyen izéket, de finom zöldséges jázmin rizst igen! meg bundázott almát karamell öntettel és vanillia fagyival :)) hmmmm....de finom volt! remélem megyünk jövő 7en is : )

utána átrohantam a lurdyba mozizni, valami jó nevettetős filmet néztünk meg, de igazából nem vagyok felhőtlen, még nagyon fáj a lelkem. ott vagyok mindenhol, de igazából sehol. ez biztosan eltart még majd pár ....napig? hétig? hónapig?

rég basztak már át ilyen szépen a palánkon, meg is érdemeltem. hogy nem vagyok képes látni a szememtől? miért hiszek mindenkiben és hiszek el mindent? ez már nem is a naivság kategória. egy seggfej vagyok, nincs is mentségem rá.

apám ma fel sem hívott...virág? pfffffffff.....hát ja.

holnap? az is egy nap lesz, ami majd eltelik valahogy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése