2014. március 2., vasárnap

hm, van ilyen

ma jól megkínoztam anyut az újonnan tanult technikával, hogy végre megtudja mitől is lett zöldhályogja, mi hozta ki neki ezt a betegséget.
hm. voltak nagy sírásai és nézései, hogy hát húh.

nekem is jól megy az alkalmazás, megtudtam, hogy mitől zabálok állandóan és azóta teljesen megváltozott a kajáláshoz való hozzáállásom. fele annyit eszek és csak annyit amennyit kell, nem amennyit kívánok.

érdekes dolgok ezek, azoknak ajánlom, akik megunták a szarban való fetrengést és a magyarázkodást az életükkel (kapcsolat, külső, feldolgozatlan traumák, stb.,) kapcsolatban.gyors, hatásos, fájdalmas. de hát semmi nincs ingyen, ugye.

elmentünk ma egy nepálról szóló vetítésre, egy tök más emberhez, mint kellett volna és amúgy tegnap volt, nem is ma és nem is 5kor hanem 6kor :DDDD na, amit el lehetett, azt elkúrtuk, jó sokat röhögtünk magunkon, meg a pasi fején, hogy heló, akkor mi most jöttünk, az meg csak nézett, hogy mi van :DD

ma gondoltam rá, hogy felhívom az exet, mert napokig nagyon beteg volt, de aztán mégsem. egyszer megtettem 4 napja, de nem éreztem, hogy nagyon érdekelte volna az érdeklődésem, így inkább ezt nem erőltetem. úgy is mondhatom, hogy pont leszarom.

a vérvétel eredményem teljesen jó lett, egyet, a vasat kivéve. az alsó érték 10, nekem 5. így dupla adagra bírt a doki, aztán majd kontroll..kedden meg terheléses cukormérés, már nagyon várom.

nagyon szerettem tegnap a gáton dolgozni. igazi felüdülés volt és addig élvezetes is, amíg oda sütött a nap. szerintem az utolsó 5 évben összesen nem mosogattam ennyit :DDDD

azt mondta ma anyukám, én vagyok a legjobb dolog az életében, mert csak tőlem kapja meg a feltétel nélküli szeretetet, amit soha senkitől, még a szüleitől sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése