2014. március 20., csütörtök

ma

ma főztem egy isteni levest, amiben csak friss, idény zöcccségek figyeltek és jól bezabáltam belőle.

úgy jól elvoltam egész nap, szomszédokkal folyosó parti volt, amióta jó idő van, zajlik ám az élet... :DDDDDDD

aztán jött egy telefon vendégemtől, hogy annyira kész van, muszáj, hogy csináljak valamit vele. ok, gyere.
leült a kanapéra és azt merészelte mondani, hogy ő most meg akar halni.

(ez az egy dolog, amitől egyből 230 lesz a cukrom és ökölbe rándul a kezem. számomra elképzelhetetlen, hogy valaki annyira lecsavarja magát energetikailag/lelkileg/fizikálisan, hogy ez legyen az egyetlen megoldása)

-ok. de azt tudod, hogy ha most megteszed, ugyan megszabadulsz tőle, de következő életedben is tovább viszed? vagy akkor is majd megölöd magad? mindenre ez lesz a megoldás, mint alternatíva? és mi lesz a 16 éves fiaddal?
-ő már érett.
-tényleg? annyira, hogy fel fogja tudni dolgozni, hogy erre az életre elveszíti az egyetlen támaszát és egyedül marad hátralévő éveire?
-ott a húgom, meg az apja, bár őt már nem látta 10 éve.
-értem. akkor reális az apjára hagyni, aki leszarja 10 éve. majd ő fog róla szerinted gondoskodni?
-hát. nem tudom.
-értem. te egy felelős szülőnek tartod magad amúgy?
-igen, de hát így már nem lehet élni, ahogy csinálom, minden egy harc és minden egy kudarc és neki is már jobb lenne nélkülem!
-aha. ezt ő mondta?
-nem.....tudom, hogy így van.
-mielőtt átvágod az ereidet, majd azért kérdezd meg tőle is, ne hozzál helyette döntést. főleg olyat ne, ami egyébként őt érinti.
-én már nem tudok így élni!
-hogyan?
-így!
-hogy így?
-hogy ez van! minden szar?
-az a szomorú hírem van, hogy minden belőlünk indul ki, mindent mi generálunk. amit kirezegtetünk az univerzum felé, azt is kapjuk vissza.
miért nem szereted magadat?
-én szeretem?
-..annyira, hogy meg is ölnéd magad magadért! itt azért érzek egy kis ellentmondást..
-én mindent megteszek!
-mi mindent?
-mindent?
-ok, de ha te egy negatív energiában élsz, mit rezegtetsz ki a világ felé? adjatok nekem minden jót, miközben én csak állok a szaromba? próbáljuk megkeresni a negatív gócokat az életedben. mik lehetnek ezek szerinted? előtted van tudatosan?
-jó, de hát akkor mit lehet csinálni a gócok ellen?
-mit szeretnél?
-párkapcsolatot, pénzt.
-ok. milyen a mostani párkapcsolatot?
-az nem kapcsolat és nem pár. heti 2x jön sanyi, aki 5 (!) éve nem tud elköltözni anyukájától.
-értem. ez így rendben van szerinted?
-nem. mert őt szeretem, ő meg nem vállal fel.
-na, pl. ő egy negatív energia az életedben. ezzel azt lehet tenni, hogy hátrahagyod. miért nem hagyod el?
-mert várok és reménykedek, hátha meggondolja magát és elindul a közös életünk.
-ja. szerinted ha 5 éve nem mozdul, mikor fog? szerintem csak akkor, ha meghal anyuka. erre érdemes még várni kb. 20 évet?
-nem. kapsz elismerést sanyitól? milyen érzelmeket vált ki belőled? fogalmazd meg ezeket.
-dühöt, csalódást, nem értem miért nem kellek neki..
-ezek pozitív energiák?
-nem. akkor ezek is fognak a továbblépésben, ugye?
-igen.
-te érzed sanyi mellett, hogy együtt oldjátok meg az élet nehézségeit, szeret, mint nőt és megbecsül? jó nőnek tartod magad?
-nem. dehogy is!
-nem? pedig nagyon szép vagy. csak mivel benne vagy egy ilyen szar kapcsolatban, amiért kiteszed a lelked és nem kapsz vissza semmit, szépen leamortizálódsz mellette. úgy érzed nem kellhetsz senkinek, mint nő, nem vagy szép, nem érsz semmit sem.
-igen.
-ez egy jó energia szerinted? ez előrébb viszi az életedet?
-nem.
-akkor kezdünk jó helyen járni, ugye?
-..nem is gondoltam, hogy ez a problémám.
-ezért vagyok én és ezért ülsz a kanapémon :DDDDDD
-szerinted ezeket a feladatokat meg tudod oldani?
-milyen feladatokat? csak problémáim vannak..
-minden csak egy feladat, attól válik problémává, hogy azzá tesszük azt. tehát szerinted érdemes sanyi miatt meghalni és hátra hagyni minden szerettedet ezért az emberért?
-nem. semmit nem érdemes csinálnom érte.
-akkor mi a feladatod?
-hát hogy elhagyom és nem áltatom magam tovább.
-sikerült megérteni, miért vagy ilyen állapotban az életed minden területén? miért húz le a negatív energia és lettél depressziós?
-igen. de nem is gondoltam, hogy az egyik dolog így húzza a másikat. nem is tudtam, hogy a gócpontom az életemben, mert végül is elvegetáltam benne már egy ideje, csak aztán nem lett semmi kilátásom és elfogyott az erőm, elfáradtam.
-megértem. de kell hogy értsd és lásd, hogy mennek a dolgok az életben. a feladás, menekülés. ha te meg akarsz halni, az azt jelenti, hogy nem vállalod fel a feladataidat és elmenekülsz. nem hiszem, hogy egy ilyen gyáva ember lennél..mitől félsz?
-hogy nem fog sikerülni?
-ha előre félünk egy meg nem történt dologtól, az egy tagadás. ilyeneket akkor találunk ki, ha igazából nem is akarjuk azt a dolgot. biztosan akarsz kapcsolatot és sikert a munkádban?
-igen!
-akkor miért nem vállalod ezt fel? nem hiszel magadban?
-én már semmiben nem hiszek..elveszítettem mindent! nincsenek céljaim sem, jövőm sem.
-mi vagyunk felelősek az életünkért, nem okolhatunk mást, csak magunkat.
-tudom, rendben. csak olyan mesés lenne, ha minden klappolna.
-ha nem tudod elképzelni, nem is fogod tudni bevonzani azt. ezt a negatív energiát ne generáld tovább, mert csak akadályoz. ok?
-ok.
-jobban vagy?
-igen. megkönnyebbültem.
-azért jó, hogy nem kell meghalni, nem?
-:DDD igen! csak nem láttam a kiutat.
-ok..akkor még csinálok rajtad egy tudat tisztítást.

a lány 80 perc múlva boldogan távozott és én is örültem, hogy már nem akar meghalni, így aztán megettem egy csokit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése