2014. március 23., vasárnap

több elcsattant csókok napja..

na, most,hogy elfelejtettem venni egy másik (nagyobb) fregolit, így most döbbentem rá, hogy nehéz lesz kiteregetni ennyi ruhát a mini verzióra :DD

ma CSUDÁLATOS napom volt a barátimmal! visegrádi bobozás...hát én milyen beszari vagyok :D feltartottam vagy 30 embert, gyök kettővel jöttem gyöngyöző homlokkal, remegő kezekkel...mindenki más visítva, élvezettel száguldott. kivéve engem. na, most már tényleg mindenki elhitte, hogy ez az egy vért izzadt kör kitart most nálam újabb 10 évig :DDDDD

vicces időnk volt, kaptunk mindent, még jégesőt is :) a legjobb idő akkor volt, mikor az étteremben ebédeltünk, hát ez tipikus, de még egy ószerésznél is voltunk, ahol eszter barátosném bezsákmányolt egy hatalmas fa ládikót, alig tudták berakni a kocsiba :DD

azt imádom ezeknél a mini pasi gyerekeknél, hogy amikor puszit adnak, náluk még nincs meg ez az arcra kettő, csak szájra egy! így történt aztán, hogy egy 3 évestől és egy 6 évestől is kaptam mit puszit! csókot! simán lesmárolnak köszönésnél, nem szaroznak ám :DDDD őket az sem érdekli, hogy hagymaszagú vagy, esetleg valami kajamaradék szárad az arcot akármelyik részén....ebben a korban még mindennel beérik, mikor változik ez meg náluk? :DDD

a pár napos németországi utunk most nem annyira akar összejönni...na még azért futunk vele pár kört.

itthon egy kupi várt, amit gyorsan megszüntettem, na meg a mostani szokásos: órák óta fosok. jó ez a vas tabletta, na.
:DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése