2014. március 11., kedd

úh

elkaptam egy riportot ex vv anikóval és egészen megdöbbentem! te jó ég, hogy fordulhat ki magából így valaki? alig ismertem meg.
nagyjából 3x mondott ellent magának az 5 perces riport alatt. ok, hízott szerinte 20 szerintem min. 30 kilót. mi történt ezzel az emberrel, aki szexbomba volt pár éve?

aztán elmesélte, hogy pánikbeteg lett és bár boldog kapcsolatban él, gyógyszereket szed, stb.

szegény. sajnálom, mondjuk ezzel megy a legkevesebbre. de az biztos, hogy egy ilyen drasztikus testi (el)változás mögött mindig lelki probléma van, amit nem árt kezeltetni. úgy látom, ő próbálkozik, mert hát nem zavarja a túlsúly, azért most hirtelen elment zsírleszívásra (has, térd, toka) de még így is elgondolkodtató volt ez az egész látvány...mert igazából nem látszott rajta az orvosi beavatkozás.

mondjuk az már egy jó dolog, hogy foglalkozik vele annyira, hogy elmegy egy dokihoz. oké, a pirulák max biztonságot adnak neki, de valószínűleg a fő problémát nem ez oldja majd meg nála.
az is jó dolog, hogy nem él egy tagadásban magával szemben. felvállalja. ok, hát mit is tehetne? :DDDD ez nem egy olyan dolog, amit csak ő lát este a tükör előtt ha leveszi a pólóját, mert aki lát, az látja mi a helyzet nála és ami nekem az első benyomásom volt ezzel kapcsolatban, hogy valami nagy gond lehet az életében. a boldog párkapcsolattal nem lehet mindig takarózni, azért van más ezer dolog is az életben ami befolyással van ránk.

remélem sikerül megoldania, szurkolok neki, bár ezzel sem megy sokra kb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése